...
I modsætning til den typiske branche, er vores mekanikere ansvarlige for både den tekniske udførelse af opgaven, men også den direkte kundekontakt og den generelle planlægning af dagen. Det store ansvar tiltrækker dygtige mekanikere, der trives med at møde kunderne.
Vi tilbyder ikke croissanter og caffe latte mens du venter, til gengæld foregår besøget hjemme hos dig og da vi ikke har omkostningerne til faste værksteder, har vi mulighed for at tilbyde nogle attraktive priser. Det betyder, at vi i mange tilfælde vil være væsentligt billigere i forhold til mærkeværkstederne.
Vi bestræber os altid på at tilbyde vores kunder ledige tider næste dag. Enten booker du direkte fra vores website eller ringer til ind til vores kundeservice.
Med Omnicarservice sparer du i gennemsnit 3 timer i forhold til et klassisk værkstedsbesøg. Vi har gjort alt lige fra udarbejdelse af pris, bekræftelse til selve udførelsen nemt og bekvemt for dig som kunde.
Vores servicekoncept er godt for miljøet og sparer dagligt mange kilo CO2 som følge af, at vores kunder ikke skal køre til og fra værkstederne. Hos os arbejder vi med geo-planlægning, så vi altid har den mest effektive ruteplanlægning. Derudover er vi ISO-certificeret i miljøhåndtering, så vi sikrer ikke at efterlader et aftryk på hverken miljøet eller dine fliser.

Standard programmer til driften

Standard programmer til ledelsen