Omnicarservice

FAQ

Hvordan virker DET?

Du kan enten ringe og booke en mekaniker eller booke online på omnicarservice.dk.

Nå du booker en mekaniker, skal du oplyse hvilken bil du har og fortælle os hvad der er galt, så vi kan finde den helt rigtige mekaniker til netop din bil. 

Mekanikeren kommer ud til den adresse, der passer dig bedst og det tidspunkt du vælger.

Vi kører indtil videre i Storkøbenhavn.

Vores mekanikere er alle ansat hos Omnicarservice og:

  • Har min. 5 års erfaring som bilmekanikere fra førende autoriserede værksteder i Danmark
  • Er certificerede og uddannede på teknisk skole i Danmark
  • Er forsikret af Omnicarservice mod fejl og mangler
Derudover, anbefaler vi vores kunder at rate vores mekanikere efter en udført service, således at vi hurtigt kan reagere, hvis de ikke skulle leve op til den enkelte kundes krav og behov.
Ja. Alle reparationer og serviceydelser leveres med op til 3 år garanti på både arbejdskraft og dele. Hvis der er mangler i det arbejde vi har udført, arbejder vi sammen med dig for at få det løst uden ekstra omkostninger. 
Vi bruger kun godkendte og originale reservedele således at alle service og reparationer lever op til producenternes forskrifter således at fx garantier kan overholdes.

Du kan annullere din reservation uden gebyr op til 48 timer før den aftalte tid. Hvis du annullerer mindre end 48 timer før det planlagte besøg, bliver du opkrævet et gebyr på 299 DKK, som stiger til 699 DKK, hvis mekanikeren er på vej ud for at servicere din bil.

Du bliver først opkrævet betaling når mekanikeren har færdiggjort den bestilte service på din bil. Du kan betale med MobilePay eller kreditkort.

Ja. Vi arbejder udfra at værne om miljøet og leve op til alle standarder for god miljøpolitik.  Det vil sige at alt vores servicearbejde udføres på et 100% sikkert og uigennemtrængende underlag inkl. ekstra bakker til opsamling af evt. spild af olie, støv samt andre kemiske væsker. Alle brugte væsker, klude og kemiske materialer bliver opsamlet i sikre beholdere og sendt til professionel håndtering og destruktton af miljøaffald via STENA miljøaffald.  Det betyder i praksis at vores arbejde ikke efterlader nogle spor eller belastning af miljøet. 
 
Ydermere bestræber vi os på at anbefale løsninger der kan reducere vores kunders bilers CO2 udledning. Fx nye dæk, additiver, tændrør, filtre mm. der kan være med til at bruge mindre energi.

BOOKING

Hvis du ikke ved, hvad der er galt med din bil, anbefaler vi at booke en diagnostisk inspektion, og vi sender en mekaniker for at finde og rette din fejl. Du kan også bare ringe til vores værkfører på 70707787 og beskrive problemet så kan han helt sikkert hjælpe dig.

Du kan booke en tid på omnicarservice.dk. Du er også velkommen til at ringe til vores værkfører man- til fredag fra kl. 07.00 til kl. 15.00. 

Du bliver først opkrævet betaling når mekanikeren har færdiggjort den bestilte service på din bil. Du kan betale med MobilePay eller kreditkort.

På selve dagen

På selve dagen vil mekanikeren ringe til dig når han er på vej ud til dig. Når mekanikeren ankommer gennemgår i sammen det, der er aftalt som skal laves. 

Når arbejdet er udført, vil mekanikeren forklare dig hvad han har lavet.

Herefter vil du blive opkrævet det aftalte beløb for den service der er udført og du vil på email modtage din kvittering.,

Hvis mekanikeren som skal servicere din bil finder ud af, at det ønskede arbejde ikke er korrekt diagnosticeret, vil han vurdere køretøjet for at identificere det rigtige problem. Han vil efterfølgende kontakte dig for enten at lave en ny aftale eller få din accept på at han laver en anden service en den der er aftalt inkl. et justeret pristilbud.

Det kan også være at han finder andre defekter på din bil. I disse tilfælde vil du altid blive kontaktet inden en evt. uforudset defekt laves.

Kontakt

Åbningstider

Du kan ringe til os mandag til fredag fra kl. 7-15.